HTML

munkanaplo

Friss topikok

  • NetSzemle - Hiteles személyes tapasztalatok: Figyu! Megint nagyon kussolnak a tévék a feljelentés ügyről. Szólj haveroknak, akiknek még működik... (2009.03.11. 00:01) skype 2009_02_27

Linkblog

Évzárás-Összegzés-Tervek 2010re

2009.12.10. 22:49 webEndres

Tisztelt Barátaim és mélyen tisztelt olvasóim!

Közeleg az év vége és mindannyian idősebbek lettünk egy évvel.

Itt a számadás ideje ki mit szerzett milyen tapasztalatok jöttek fel.

Én nagyon jó évet zártam és sok emberrel ismerkedhettem meg,

nagy örömömre szolgált, hogy betekintést kaphattam a kettlebell-es élet rejtelmeibe ami egy sírig tartó kötődés hozott létre bennem.

És barátom száma is megnőtt a tapasztalatokkal egyetembe, megismerkedhettem egy filforgatáson Dietz Cápa Gusztáv és Halmi Victor Brazil Jiu jitsu harcosokkal akik mindig erős éljenzést váltanak ki a magyar színekben MMA-s szereplésük, és kiváló emberi tulajdonságokkal bírnak.

Persze ez nem tudott volna létrejönni ha nincs egy elkötelezett és mindig magát megújító tanár ember Lakatos Péter zárójelben népművelő akik ismerik tudják az érdemeit.

Ahol tart ma Magyarországon a Kettlebell és Funkcionális Testedzés Ennek az embernek köszönhető, bár sok ilyen ember lenne itthon Magyarországon de ezzel a véleménnyel többen is így vannak.

Januárba elkezdtem edzeni a Kettlebell-el és csodák csodája a derékfájás alább hagyott és a fizikai kondiciom is megemelkedett ,sokkal éberebb lettem és kitartóbb.

Igen a testnevelés nagy úr mindig mert karbantartja a testet, és sok pozitív hatást tud kiváltani.

12kg –al kezdtem el a swinget és Április vége felé már gondolkoztam egy 16kg beszerzésén de lehet, hogy korán ezt több dolog is bizonyítja.

Mellette elkezdtem a BJJ-t is MAX mesternél az Arany János utcához 3M közel, ott is sok értelmes emberre leltem , lassan kezdtem belefolyni a csapat vérkeringésébe ez Cápának is köszönhető.

Szóval minden reggel munka előtt kezembe veszem a sorsom fizikai és élettani vonatkozását és edzek ez jó szolgálatot tett idáig nekem és szokásommá vált  3hét után.

Gyakran érzem, hogy a vas érintése felvillanyoz de sokan éreznek így remélem.

A következő fejezet ami visszanyúlik az ünnepi hétre egy karácsonyi ajándék Perfect Pushup.

Egy fekvőtámasz nyomó ami 360 fokba elfordul tengelye körül.

Nagyon jó gyakorlatokat lehet rajta megcsinálni a pulzusod hamar a csúcsig zakatol de ez így jó.

Áprilisra tehető az a nap a naptáramba amikor egy különös szerkezetet láttam meg  az interneten.

Egy rúd ami egy nagy tömegű golyóba ér végett megtudtam ezt nevezik Maceball-nak és irgalmatlan erősíti a szorításod és vállad és hátad és az egész felsőtestedet.

Egy barátommal csináltattam egyet aki kovács de mindig amint összecsavartam hihetetlen erős csuklófeszítést éreztem így hát mivel szétcsavarhatót kértem mintha éreztem volna , hogy sokat akar a szarka mondókát.

Thor Hammer lett ennek a neve olyan jó buzogány fajta kiszerelése lett így és így könnyebben is ment, bár ez is megtréfál még mindig.

Az én mérlegem a következő lett bár elég sokat fogytam de hihetetlen erőre vagyok képes és teljesen leszálkásított ez a Kettlebell program még messze még a hajnal de hihetetlen nagy lökést ad az életembe mind az amit gyakorlok és ez erőt is ad arra, hogy tovább dolgozzak magamon és ezt kívánom minden barátomnak és olvasóimnak a következő évre.

Sok sikert.

Terveim a következők 2010 es évre

Szeretném az RKC címet elérni és el is kezdem a felkészülést januártól.

Az FMS massage rendszert is elszeretném sajátítani  Csiky Ferencnél.

Minél több BJJ edzés Max mesternél 2010 decemberig szeretném kék öv irányába eltolni a motivációmat.

2010 Április közepére Manager Igazgatói szint a FLP-nél.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://munkanaploendres.blog.hu/api/trackback/id/tr931589405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása