HTML

munkanaplo

Friss topikok

  • NetSzemle - Hiteles személyes tapasztalatok: Figyu! Megint nagyon kussolnak a tévék a feljelentés ügyről. Szólj haveroknak, akiknek még működik... (2009.03.11. 00:01) skype 2009_02_27

Linkblog

Szombati forgatás előkészületek + politikai hab tortillával

2009.03.30. 22:36 webEndres


Endres says:


 


 tiszteletem


József says:


 szia


Endres says:


 mi a véleményed Bajnai fogja bírni?


József says:


 nem tudom


Endres says:


 rendesen rezeg a léc


József says:


 szimpatikus a pofa, de nem tudom hányan és kik állnak mögötte


Endres says:


 és Gyurcsányról mi a véleményed?


 nem lejátszott politikai szereplő még ...úgyérzem


József says:


 a pali okosabb, mint bárki gondolja


Endres says:


 nagyon jó stratéga


József says:


 aha


Endres says:


 tényleg kiolvasta a Szuan ce a hadviselés törvényei könyvet ahogy egyszer ajánlottam neki... vagyis a blogjának..valahogy elkerülhetett hozzá az info


József says:


 lehet


Endres says:


 aznap amikor írtam nagy átmenő forgalmat regisztrált a ultraweb


 a honlapomon


 mi a helyzet az ügyetekkel


 ?


József says:


 sok minden


Endres says:


 Juszt Laci izzasztotta őket?


József says:


 www.bankok.try.hu


 aha


 juszt rászállt a témára


 hálistennek


Endres says:


 az öreg mafia vezér


József says:


 ja


 aki "állitólag abból él, amit nem ad le"


Endres says:


 azt hallottam felajánlottak állást a Gaspromnál Ferkónak...méghozzá Putyin


József says:


 igen én is hallottam


Endres says:


 Kezdünk visszafejlődni Kelet irányába


 még mindig felvonulási terület vagyunk


József says:


 ja


Endres says:


 a hat gondolkodtató kalpot olvastad Bono-tol


József says:


 persze


Endres says:


 jó könyv..most rendeltem meg.?


József says:


 én nem nagyon szeretem bono-t, nem tudom miért


Endres says:


 most mia favorit nálad


József says:


 most nincs időm olvasni  


Endres says:


 ? holnap du egy videozás ?


 belefér


József says:


 a héten nem jó, nagyon hajtós a hétvégi rendzevény miatt


 by the way ráérsz jönni videozni szombaton?


Endres says:


 megnézem mindjárt mondom


József says:


 oké


Endres says:


 15ig ráérek utána megyek dolgozni


József says:


 elég 9,30-13,30 között


Endres says:


 oké


 órabérbe?


József says:


 mint a multkor


Endres says:


 rendben áll az alku


József says:


 oké


Endres says:


 viszont akkor


 a statívot felkell hozzád dobnom vmikor a héten vagy nállad kell hogy hagyam


 szombaton ha nem gond


József says:


 miért?


Endres says:


 nem tudom bevinni a tvbe és nem érek hazza addig és vissza amig kezdek dolgozni


József says:


 ja értem


 hát majd betesszük a kocsiba és itt lesz nálam, amig nem kell v el nem viszed


Endres says:


 úgy is kell neked egy jó statív  


József says:


 ja  


Endres says:


 oké


 akkor szombat 9re ott vagyok


József says:


 menjél majd 9-re kiirom nekik, h aki beszélni akar jöjjön előbb


Endres says:


 viszem az sd kamerámat és addig azzal veszek fel mig nem csatlakozol


 a netre kifogástalan


József says:


 megyek én is


 9-re ott leszek


Endres says:


 oké a blogba bemásolja az egész beírást amit itt beszéltünk


József says:


 aha


 ez a legegyszerűbb


Endres says:


 a gyurcsányos részt is?


József says:


 tőlem mehet


 nincsenek titkaim  


Endres says:


 nekem sincsenek és itt a nevem is rajt


József says:


 persze

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://munkanaploendres.blog.hu/api/trackback/id/tr721036425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása